Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne Euroopa avaliku teenistuse kohta
From: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 18:09:34 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Jorg Kristijan Petroviči juhtimisel koostatud eriaruanne 24/2024: „ELi 
avalik teenistus: tööhõiveraamistik on paindlik, kuid seda ei kasutata 
piisavalt, et parandada tööjõu haldamist“.

Audiitorite sõnul peavad ELi institutsioonid suurendama jõupingutusi, et 
rahuldada vajadust üha mitmekesisema tööjõu järele. Vaatamata paindlikule 
tööhõiveraamistikule ja hiljutistele täiustustele on Euroopa avalikul 
teenistusel endiselt raskusi töötajate leidmisega teatavatele 
ametikohtadele. Audiitorid hoiatavad, et mõnes poliitikavaldkonnas toetuvad 
institutsioonid liiga suurel määral ajutistele töötajatele. See võib 
ohustada talitluspidevust. Lisaks tekitab probleeme tööjõu vananemine, 
geograafiline tasakaalustamatus ja liiga jäik tulemusraamistik.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SR-2024-24>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .